extáze
skaro
Můžu kmobinovat ruzné druhy etxtáze např. za vecer jednoho supermana a zavináč!!!Ma to jiné učinky než když si vezmu dvě stejné!!! Druhy dotaz: co zpusobje vdechování šlehačkových bombiček!!Děkuji!!!

Odpověděl: Jakub Minařík
No, to že to oůsobí jinak než 2 stejné je možná jen připomínka - nejsou to tablety u kterých by někdo kontroloval neřkuli garantoval obsah. Jejich složení může být značně problematické - stačí se podívat na testování tablet. Takže - kombinovat můžete, co to s váma udělá je druhá věc. Znáte to, všechny houby jsou jedlé, některé ale jen jednou. :-)
Šlehačkové bombičky obsahují N2O neboli rajský plyn. To je látka která se v medicíně používá při narkóze. Má anmalgetické účinky, jako celkové anestetikum (tj. že vás při tom může chirurg operovat a vy nic nenamítáte) pouze při přetlakové ventilaci.Při jeho inhalaci dojde k mírnému obluzení vědomí, které může být provázeno příjemnými pocity, smíchem ale třeba i bolestmi hlavy. Účinek je způsoben modulací přenosu vzruchů mezi nervovými buňkami (více najdete v učebnice anesteziologie) . V kombinaci s jinými drogami (jak bývá ostatně často zvykem) může být jeho účinek silně potencován (a naopak n2o může potencovat účinky jiných drog) a může dojít i k vážnějším komplikacím spojeným s jeho užíváním (např. úrazy, stavy zmatenosti, a řada dalších velmi těžko předvídatelných reakcí). Nejedná o látku úplně bezpečnou. Navíc při častějším usu interferuje s metabolismem vitaminu B12, což může vést k relativně vážným neurologickým komplikacím.