THC
Kubik
Spolubydlici huli na pokoji marihuanu, muze me to taky intoxikovat? ..jsem z toho nestastny a nevim si rady.. on na balkon jit nechce a pak se mi hrozne smeje.. hrozi mi neco?? dekuji za odpoved

Odpověděl: Jakub Minařík
No, že byste se dostal do nějakého rauše dost pochybuju, ale něco určitě nadýcháte. Kdybych se v tom šťoural tak bych asi nějaká rizika našel - ale osobně mám dojem, že největší riziko je, že s? toho budete a jste pěkně otrávenej. To co spolubydlící dělá je samozřejmě blbý. Varianta je samozřejmě odstěhovat se a nebo se dohodnout. Pokud tohle selže nezbývá než se pokusit o nátlak. Můžete si samozřejmě stěžovat nebo zavolat protidrogovku. To taky často nebývá to pravé ořechové. Možná ale, když se mu pokusíte jeho intoxikace kazit - mohl byste mít úspěch. Ona totiž intoxikace, kterou si neužijete bejvá docela pruda. Můžete svítit, uklízet, nutit ho aby se s vámi bavil naurčité téma, zkrátka být otravný a neodbytný (ale přitom trpělivý a klidný, jinak se vám vysměje). Spolubydlící by pak mohl by být dohodě přístupnější - jako například že vy nebudete luxovat a bavit se s ním o lepení letadýlek a on výměnou za to půjde hulit na balkon. :-)