Thc a amfetamin v testech
Jakub
Dobrý den, potřebuji poradit.
Před třemi měsíci jsem byl podroben silniční kontrole a došlo i na drogový test ze slin, který byl na místě pozitivní. Přiznal jsem,že jsem předchozí den kouřil marihuanu a souhlasil s provedením testů z krve a moči. Po testech jsem byl odvezen na stanici a fotografování na Pankrác a po té propuštěn bez odebrání řidičského průkazu s tím, že mi možná něco přijde.
Teď, o tři měsíce později mi přišlo předvolání na výslech. V textu jsem vyčetl, že je zahájeno přestupkové řízení a že mám pozitivní testy na thc ( bez jakýchkoliv hodnot ) a pozitivní test na amfetamin s naměřenými hodnotami 88 ng/ml. To mě zarazilo, protože o tvrdší drogy jsem nezavadil už roky. Za 14 dní se mám dostavit na výslech a chtěl bych být před tím trochu informován. Poraďte mi prosím jak je možné, že mi byl nalezen amfetamin a jak mám dále postupovat? Děkuji, Jakub

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, Jakube.
Pozitivitu testů na nelegální drogy mohou ovlivnit i některé léky. V každém případě vyslechnut máte být za 14 dní, doporučovala bych tedy, abyste další postup konzultoval ještě s právníkem. Můžete se obrátit na bezplatnou Právní poradnu A.N.O., která se specializuje na právní aspekty drogové problematiky. Kontakt najdete na www.asociace.org Pokud je pro vás dostupná Praha, můžete se objednat na osobní konzultaci, jinak lze poslat dotaz emailem, je třeba však přiložit naskenované příslušné podklady, které ve vaší věci máte k dispozici.
Přeji hodně štěstí.