Jak pomohu bratrovy ?
Pavla
Děkuji za velice rychlou odpověď. Myslím si, že po přečtení vaší odpovědi s tím mamka začne něco dělat. Bohužel nejsme z Prahy a tak vás prosím o jiný kontakt v okolí Žamberka. Ještě jednou moc děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Bohužel, ne úplně všude je síť drogových služeb pokryta zcela dostatečně. Přímo v Žamberku není poradna pro rodiče a bohužel tam není ani Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog, které též poradenství blízkým osobám uživatelů zdarma poskytuje. Jediné Kontaktní centrum, které jsem vyhledala v tomto kraji, je pouze v Pardubicích. V databázi zařízeních pracujících s uživateli nelegálních drog jsem našla kontakt na psychiatrickou ambulanci v Ústí nad Orlicí, zkuste se tedy poradit zde.
Psychiatrická léčba
Tvardkova 650
Ústí nad Orlicí
Tel: 465524149
MUDr. Renáta Severová
Kontaktní centrum, Laxus o. s.
Češkova 2701
Pardubice
Tel: 466265207
Provozní doba: Po-Pá 10 - 18 hod
Kontaktní osoba: Lukáš Gilányi, DiS.
http://www.laxus.cz
Adresář kontaktů zařízení pracujících s uživateli drog v Pardubickém kraji zde:
http://www.drogy-info.cz/index.php/map/
Zatím se mějte hezky. Budu ráda, když dáte vědět, jak se situace dál odvíjí a zda se Vám podařilo nějaké zařízení u Vás využít.
S pozdravem MK