Rozdrazdení
Leny
Dobry vecer dnes jsem se probudila po mensim pervitinovem mejdanu a mam uplne rozdrazdeny bolavý krk a krcni mandle a hrozne me boli hlava. Pitny rezim dodrzuji ale bolest krku je docela velka. Mandle nemam natekle jen hodne zarudle. Muzete mi prosim poradit nejaky mimentalne nejdostupnejsi lek na uklidneni? Dekuji

Odpověděl: Tomáš Nedvěd
Dobrý den,
předpokládám, že bolest v krku nemusí nutně přímo souviset s předchozím užíváním. Vyražte do lékárny a nechte si poradit běžně dostupný lék, který vám bude nejlépe vyhovovat. Pokud jste zmiňovaný mejdan odnesla jen bolestí v krku a bolestí hlavy, vyvázla jste z toho ještě dobře. Asi by bylo zbytečné rozepisovat se o tom, že při podobných kratochvílích riskujete daleko více, ale píšete na drogovou poradnu a tak si alespoň tuto poznámku neodpustím. Přemýšlejte o tom, co děláte a o rizicích, která to s sebou nese.
Opatrujte se.
Tomáš Nedvěd