Pervitin
miki
Dobrý den, chci začít řešit svůj velký problém, měl jsem několik let zpátky drogový úlet a od té doby se potýkal s velkými psychickými problémy. Snažím se je řešit pohotovostními léky, chvilku jsem měl napsanou i Asentru, ale neměl jsem nikdy vedení a hlavně vždycky jsem se obával říct na základě čeho to je a navíc jsem nemluvil s někým kdo detailně zná devastující účinky drog na lidskou psychiku. Prosím o kontakt na někoho skutečně dobrého, kdo mi poradí jak se s tím už jednou provždy vypořádat, případně s ním budu absolvovat ambulantní léčbu a naordinuje mi kvalitní medikaci. Děkuji a budu čekat na odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Vaše rozhodnutí své potíže řešit ve spolupráci s odbornou pomocí je jistě rozumné. Bohužel, neuvedl jste, odkud jste. Pokud je Vám dostupná Praha, můžete se obrátit na jedno z našich zařízení, které se na psychické potíže související s konzumací nelegálních drog specializuje. S kolegou můžete bez obav otevřeně probrat vše, co bude třeba. Doporučuji se nejdříve objednat, pokud byste se nacházel ve vážné krizi, můžete přijít i bez objednání během provozní doby. Veškeré služby jsou bezplatné, v případě psychiatrického vyšetření je nezbytné uhradit regulační poplatek 30,- jako u běžných lékařů.
Zdali žijete někde jinde, napište prosím znovu a uveďte, jaká města máte v dobré dostupnosti. Nebo se sám můžete podívat do databáze kontaktů zde: www.drogy-info.cz = v rubrice Mapa pomoci zadat = kraj, město, psychiatrická léčba nebo AT ambulance...
Specializované ambulantní služby CADAS, o.s. SANANIM
Spálená 12
Praha 1
(nedaleko stanice metra B Národní třída; 1. patro budovy Studentského zdravotního ústavu - mapa)
Tel: 222 924 245, 603 831 815
Email:       cadas@sananim.cz
Kontaktní osoba: MUDr. Minařík Jakub
Více informací naleznete zde:
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Zatím se mějte hezky. Přeji, ať se Vám podaří brzy Vaše potíže vyřešit.
S pozdravem MK