LSD a psilocybin
MOdla
Dobrý den, co si myslíte o kombinaci LSD a psilocybinu? Přerazí LSD psilocybin, nebo opačně? nebo se budou obě látky doplňovat? Je větší riziko psychotických reakcí a dopadů? MOHL BY BÝT PODOBNÝ EFEKT JAKO V PŘÍPADĚ KOMBINACE MESKALINU A LSD (vizionářský efekt)?. Díky

Odpověděl: Jakub Minařík
Nevím, jestli by k nějakému vizionářství došlo - určitě ale s sebou tahle kombinace ponese větší riziko psychotických reakcí, než užití čistých látek samostatně. Která látka by nakonec dominovala - nevím, záleželo by to na dávce a individuelních disposicích.
Obecně si myslím a taky to dosti často v poradně doporučuju, že užívání silných halucinogenů je riskantní a je dobré se mu raději vyhnout. Jsou to prostě látky, jejichž efekt se nedá moc vypočítat a následky taky ne. Strašně moc závisí na přípravě, setu a setingu a taky na tpm, jestli vás někdo zkušený hlídá. Pokud je některá z těhle věcí polovičatá, nedopadne to obyčejně dobře. Tak to zvažte. :-)