Alkohol a pervitin
Seana
Dobrý den,
zajímalo by mě jak dlouho vydrží alkohol v moči a projeví se tak jeho přítomnost v toxi testech.
To samé by mě zajímalo u pervitinu.
Děkuji moc.

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
testovat alkohol z moči není vůbec obvyklý způsob. Nejčastěji se potkáte s dechovou zkouškou, příp. následným vyšetřením krve. Doba, po kterou bude alkohol detekovatelný závisí na mnoha faktorech (pohlaví, tělesná hmotnost, množství zkonzumovaného alkoholu a další individuální vlivy). Orientačně si můžete spočítat dobu, kdy budete "na nule" zde na webu: http://www.promile.info/
Co se týká pervitinu, tak ten je detekovatelný z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne, detekce z krve a slin je možná cca 1 - 3 dny.
Na každou látku musí být specializovaný test (v případě tzv. multipanelu test obsahuje samostatná "okénka" pro detekci konkrétní drogy), není tedy možné, aby Vám test např. na pervitin prokázal i THC nebo alkohol apod.
Pokud by Vám odpověď takto nestačila nebo byste se potřeboval na cokoliv doptat, ještě se ozvěte.
Vilma Š.