Kontakt
Jana
Četla jsem zde často,že v Praze je Poradna pro rodiče SANANIM.Existuje podobné zařízení v Brně?Potřebovali bychom poradit ohledně naší dcery závislé na pervitinu.Předem děkuji za odpovědˇ.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Tak přímo Poradna pro rodiče v Brně není, nicméně vůbec nevadí, veškerá zařízení pracující s uživateli nelegálních drog nabízí ve svých službách mimo jiné i poradenské služby rodinným příslušníkům a dalším blízkým osobám uživatelů. Jsou to služby bezplatné a lze jich využít i zcela nezávazně. Níže uvádím dva možné kontakty, další zařízení specializovaná na závislosti naleznete v odkaze níže. Doporučuji se předem objednat.
Kontaktní centrum
Sdružení Podané ruce, o. s.
Vídeňská 3
Brno
Tel: 543249343, 775889919 (objednání poradenství)
Mgr. Petr Blažek
http://www.podaneruce.cz
Poradenské centrum pro drogové a jiné závislosti
Sládkova 45
Brno
Tel: 548526802
PhDr. Lenka Skácelová
http://www.poradenskecentrum.cz
Veškeré kontakty na zařízení pracující a specializující se na problematiku závislostí v Brně a okolí, naleznete zde v přiloženém odkaze:
http://www.drogy-info.cz/index.php/map/
Pokud by Vás ještě něco zajímalo, klidně se na nás můžete opět obrátit. Přejeme, ať s dcerou vše dobře dopadne a Vám dostatek sil. Mějte se hezky.
S pozdravem MK