moje chute
martinka
Ahoj,,ja byla 4 tydny cista od perniku,pak nosem a ted po trech tydnech sem si to strelila,ani sem na to//ze zacatku,nemela moc chut,ale ted uz se zas nemuzu tech chuti zbavit,chci to ted opravdu vydrzet,uz je to tyden,ale ty chute,je to moc tezky,navic citim hroznou uzkost,rikam si,ze vsechno bude v pohode,sama si to nakecavam a to,jak mam dobrej zivot,ale je mi lito kazdy blbosti,chce se mi brecet a ja sama se chovam jak nejakej blbec,jako bych byla uplne vypatlana,...jen tak si boucham svoji vlastni krev..chci to zvladnout a zit normalne,ale nevim jestli to s mou psychikou zvladnu.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, myslím, že nemusíte mít ani nijak zvlášť narušenou nebo slabou psychickou rovnováhu, abyste mohla mít problémy sama se udržet od drogy dál. Není to nic lehkého přestat bez pomoci se závislostí. Neuvažovala jste třeba o nějaké podpoře? O někom, kdo by vám ve vaší situaci pomohl? Nějaká odborná pomoc by vám celou situaci jistě ulehčila. Mohla byste si popovídat o svých chutích a společně vymyslet, jak se jim líp bránit. Nevím, jestli už máte s návštěvou nějakého odborníka zkušenosti, ale jistě vám rádi dají potřebné informace a kontakty v AT poradně ve vašem okrese (obvodě). Pokud byste hledala něco konkrétního a chtěla s tím pomoci, dejte vědět, kde by to mělo být a já se pokusím něco najít. Rozhodně se ale nebojte vyhledat odbornou pomoc, je jen málo těch, kteří zvládli abstinenci sami a určitě je to stálo mnohem víc sil. Přeji mnoho štěstí a výdrž.