Jak dlouhý odstup mezi éčky?
diskofil
Je 16 let. Na dízách občas užívám extázi. Už jsem jich měl celkem 15. Jaký musím udržovat minimální odstup,abych dosáhl vždy stejné empatie,eufórie a nabuzení bez zvyšování dávek,nebo kombinace či úplné náhrady za pervityn jak to vydím u kámošů kteří to berou i každej tejden a nyní jsou i na pěti koulích,nebo postupně přešli na pervityn. Mě to zatim šlape stejně. Zatím si udržuju minimálně 14 dní,většinou měsíční odstup,nikdy to z ničim nekombinuji, a dbám na dostatek tekutin a následující den na odpočinek. Zatim mi šlape stále stejně. V běžném životě nedosažitelný stav.

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
chápu, že byste od Extáze chtěl, aby Vám vždy způsobila jenom příjemné stavy a vůbec nekomplikovala život. Nedá se ale říct, že když budete mezi jednotlivými užití Extáze dodržovat určitý odstup, tak nebudete muset zvyšovat dávky a bude Vám vždy stejně příjemně. Záleží to na mnoha faktorech a ne jenom na časovém intervalu - na prostředí, na tom jak se cítíte, na složení tablety apod. To, že jste měl tuto tabletu 15krát a vždy jste měl podobný stav je tak trochu malý zázrak. Ono v současnosti se v tabletách, které se vydávají za Extázi moc často MDMA nenachází a je tam mnoho úplně jiných příměsí. Fajn, že se snažíte dodržovat zásady bezpečnějšího braní a extázi nekombinujete ještě s jinými látkami.  Dobře, že i při zábavě a braní drog myslíte na svoje zdraví. Žádné užívání drog, ale není úplně bezpečné a už vůbec ne pro Vás, vzhledem k Vašemu nízkému věku.
Myslíte, že vydržíte dlouho si nedat nic jiného, nebo nenavyšovat dávky, když známí kolem Vás už sjíždějí pět tablet za večer, nebo i pervitin? Často lidi na party začínají s novými drogami, nejenom kvůli tomu, že by je ty, které brali do teď, už neuspokojovali, ale jednoduše chtějí zkusit něco nového. Toho bych se ve Vašem případě docela obával. Tlak okolí, přátel a prostředí nemusí být úplně zjevný, ale je dost zásadní.
Dát si extázi jednou za 14 dní, není vůbec velký interval. Zvažte, zda jí do budoucna vůbec užívat.  Možná by to šlo i bez ní.
Jestli se nechcete vzdát jejího užívání, tak zkuste dělat mezi jednotlivými užitími co nejdelší pauzy. A určitě dbejte při braní bezpečnostních zásad, abyste co nejvíc eliminoval negativní důsledky. Každé jedna tableta může znamenat potencionální nebezpečí jak pro Vaše fyzické, tak i psychické zdraví.
Dávejte na sebe pozor!
Miroslav Giljan