THC v krvi
romeo
Dobrý den. Byl jsem častým uživatel merihuany v docela zajímavě velkém množství. Potřeboval bych poradit nějaké látky- čaje, tablety atd.. které by moje tělo a krev očistili od Thc a všech toxinů Děkuji

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
k "očištění" těla od THC neexistují žádné specifické prostředky. Postačí dodržovat pitný režim, pohybovou aktivitu a samozřejmě THC již neužívat. Nevím, co Vás motivovalo k tomuto dotazu a tedy mě pouze napadá, možná se mýlím, že Vás čeká testování na přítomnost drog. Detekovatelnost THC z moči je při pravidelném užívání cca měsíc. Z krve a slin do 10 - 14 dnů. Urychlit proces odbourávání nijak významně nejde, protože je velmi individuální, každý člověk má jiný metabolismus.
Pokud by Vám odpověď takto nestačila, ještě se ozvěte.
Vilma Š.