test na THC
snakex
Dobry den pred dvema tydny me zastavila policejni hlidka a provedla na test na drogy Drugwipe.vyslo mi pozitivni na canabis.Mariuhanu nekourim tak sem sel na odber krve.Chci se zeptat jak mohl vyjit test pozitivni kdyz mariuhanu nekourim.Dik

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
testy, které policie přímo v terénu používá jsou orientační, z toho vyplývá, že jejich výsledek není jednak vždy pravdivý a jednak je nepřesný (nedokáží např. určit, před jakou dobou byla droga užita). Jedná se jen o první záchyt. Vyskytuje se u nich občas tzv. falešná pozitivita, to, co se stalo Vám. Na druhou stranu falešnou negativitou (tedy že uživatel bude negativní) netrpí, to je velká výhoda.
Z těchto všech důvodů se právě považují jen za první kontrolu, pak následují krevní zkoušky, které ve Vašem případě budou negativní a tím to pro Vás končí.