Vyrážka
Larin
Dobrý den, před týdnem sem měla poprvý pervitin žilou, měla sem ho i předtím asi 3x ale šňupnutím.A po tom píchnutí sem měla druhý den na obličeji nějaký ekzem kde sem předtím měla pupínek kterej sem si malinko rozdoubala a byl z toho strup. A ono se to pomalu rozlostlo ted si toho všimli ve škole spolužáci a hned jim to je jasný. Dávám na to různý mastičky a podobně ale vůbec to nezabírá. Nevíte co by mohlo pomoct? (normálně mám plet téměř čistou proto si toho všimli) Jestli to do příštího tejdne nezmizne tak pujdu k doktorovi aby mi něco na to dal. Nevíte co by mi na to mohlo pomoct..?

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
bez toho aby Vás viděl lékař nejde posoudit, jaký konkrétně máte problém. To přes internetovou poradnu nedokážeme a taky Vám nemůže nikdo nařídit léčbu takhle na dálku. Je dost pravděpodobné, že jste si na tvář zanesla nějakou infekci, když jste si ekzém ďoubala. Budu doufat, že to nebude nic vážné. Určitě neodkládejte návštěvu doktora. Nemáte se čeho obávat - myslím, že není důvod, aby se na Vás zdravotnický personál díval „skrz prsty." Problémy s pletí mívá i hodně lidí, co drogy neberou.
Injekční uživatelé drog se s kožními problémy potýkají dost často. Není se čemu divit, když si člověk do těla dává spolu s drogami různé nečistoty. Běžným kožním problémem této skupiny lidí je například impetigo. Dále pak další kožní komplikace, které nejsou vůbec hezkou záležitostí.
Promyslete si do budoucna, jestli budete dál experimentovat s drogami. Pervitin je dost nebezpečný koníček. A spojen s injekční aplikací tvoří destruktivní kombinaci, jak pro psychické, tak i fyzické zdraví.
Přeji, ať to brzo zaléčíte!
Miroslav Giljan