vysazeni Subutexu
Nikola
Dobry den,
chtela bych se zeptat jak dlouho trvaji abst. potize po vysazeni Subutexu 2mg denne? Je to sice nejnizsi mnozstvi, ale brala jsem to 3roky po hero., ale nikdy i.v. Ve ctv. to budou uz 2 tydny od 17.1. co to vysadili a je mi porad spatne, stav jako chripka, nevolnost, strasne prujmy, poceni, kychani, nespavost, bolest celeho tela apod. Na spani jsem dostala Buronil, jinak sama neusnu. Byla jsem tyden na detoxu u Apol, kam me poslala moje psychitricka, ale po tydnu se to spis zhrosilo oproti prvnim dnum vysazeni tam. Ted jsem uz vic jak tyden doma a mam neschopenku do konce mesice. Mela bych jit pristi tyden uz do prace nebo to jeste prodlouzit? Jsem rozhodnuta to vydrzet, ale je to desny a jeste to doma tajim..Praci mam v kancelari a musim tam byt uplne fit, abych tam nesla a hned to nezvladla, nechci tu praci ztratit. Dekuji za odpoved

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
jste statečná, že jste se rozhodla vydržet. Dva týdny už je celkem dlouhá doba, abstinenční příznaky by se měly minimálně zlepšovat, mizet, rozhodně ne zhoršovat. Problémy se spaním ještě nějakou dobu přetrvají, to ano, ale zbytek by měl mizet. Ještě mohou zůstat špatné nálady, změny nálad.
Pokud se to teď výrazně neleí, zajděte za svou lékařkou, poradit se s ní. Také bych doporučila nezanedbat psychickou stránku závislosti a domluvit si někde ambulantní doléčování, to je velmi důležité při prevenci relapsu.
Přeji hodně štěstí a sil!