dcera začala brát drogy
hatta
Dobrý den. Mám dceru 18 let, začala chodit občas za školu, zhoršili se jí známky, teď se chce dokonce odstehovat někam do podnájmu. Nikdy s ní nebyly problémy a náš vztah byl kamarádský. teď jsem zjistila, že asi bere i drogy,... prý extázy a piko,... ale netuším, jak často, já na ní nepoznám žádnou změnu, chová se normálně. Nevím co s tím. Mám o ní strach. Hatta

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
v případech jako je tento, kdy tušíte, nebo už i vidíte, že se něco s dítětem děje, je dobré zajít se poradit osobně do některého z center, která poskytují pomoc rodinám závislých nebo experimentátorů. Možnosti internetové poradny jsou jen velmi omezené, například není možné doptat se Vás na spoustu důležitých detailů. Při osobním setkání můžete celou situaci podrobně probrat, zjistit také informace, které by zajímaly Vás a udělat s odborníkem plán, jak dál postupovat. V případě, že bude dcera svolná, je pak vhodná i společná návštěva.
Pokud byste nevěděla, kam se obrátit, napište lokalitu, ráda Vám kontakt zašlu.