Marihuana a strach
napravenec
Dobry den,
chtel jsem se zeptat. Kouril jsem marihuanu temer deset let v kuse a oprvadu jsem nevynechal jediny den. Zhruba 3 jointy denne. 5.1.2013 jsem si dal sve posledni brcko, muzu rict ze je to super a vedu krasny zivot bez travy. Nicmene 12.2.2013 jdu na vysetreni do Vojenske nemocnice kvuli primackam na vojenskou vysokou skolu, kde delaj laboratorni rozbor moci a krve. Je jasne ze kvuli nemocem ale myslim si ze i kvuli drogam. Chci se zeptat jestli mam nejakou sanci prohlidkou uspesne projit a jak co nejdrive dostanu THC z tela aby nebylo zjisteno. Je to pro me jedinecna sance ta skola a i zivot pro ktery jsem se rozhodl.BEZ TRAVY! Predem velice dekuji za odpoved.

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
je fajn, že jste se rozhodl s marihuanou skončit, každodenní intoxikace opravdu není nic, co by Vašemu tělu i psychice prospělo. Věřím, že je Vám teď dobře, ale myslete na to, že abstinence po takto dlouhém užívání je křehká, a kdybyste se necítil jistě, není ostuda vyhledat odbornou službu následné péče pro bývalé uživatele drog.
S testem se nedá dopředu přesně odhadnout, zda bude již negativní či nikoliv. U detekce THC z moči se uvádí jeden měsíc, ale při pravidelném užívání větších dávek je možný pozitivní výsledek i po delším čase. Hodně záleží na individuálních dispozicích každého člověka. Urychlit tento proces bohužel nelze. Nic nezkazíte, pokud budete dodržovat pitný režim a věnovat se pohybové aktivitě (což asi stejně děláte vzhledem k oboru studia, který jste si zvolil).
Přeji Vám, ať to dobře dopadne!
VIlma Š.