LSD
Zdravím chci se zeptat ohledně škodlivosti této látky(lsd). Proč je nelegální? Mám zato, že je to téměř neškodná substance. Užívám ji dvakrát ročně celý život a nechápu proč by se na mě měli lidi dívat jako na fet´áka. Co si o tom myslíte?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
Něco o historii a rizicích LSD najdete mimo jiné i u nás na stránkách poradny, dále např. na www.extc.cz. Z těchto informací je jasné, že se o neškodnou látku rozhodně nejedná. Je silně halucinogenní a to není bezpečné zdaleka pro každého. LSD za svou historii prošlo mnoha zkoumáními a výzkumy a rizika nakonec převážila nad možnými pozitivy.
To samozřejmě neznamená, že zrovna Vám nemusí LSD přinášet nic špatného, obzvlášť v tak umírněných dávkách, jako je dvakrát ročně. Ne každý má ale to štěstí, že halucinogeny tak dobře snáší a následky pak mohou být velmi vážné a dlouhodobé.