Thc v mozku
Dawe
Dobry den chtel bych se zeptat,o prazdninach jsem mel s kamosi jointa,potom dalsi dny lechci alkohol a vodarku,a od teho jse mi trchu zmenil zivot,je skola porrebuji se ucit a neco se naucim ale neco nekdy zapomennu,potom jedu do skoly a tak vpoledne me to pripada jak kdyby to bylo uz davno treba vcera atd...chce se mi vic spat jsem unavenejsi i ve skole ;( vazim 55kg a je mi 16 let,myslite ze porad mam thc v mozku nebo uz nevim co mam delat jestli se sverit rodicum a jit k doktorovi nevim poradte co nejrychleji dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
z Vašeho dotazu není jasné, po kolika dnech přesně od kouření THC jste se ještě cítil divně. I u citlivějších osob by se vše mělo vrátit do normálu během 1-2 dní.  To tedy pokud je vše v pořádku. Pokud nepříjemné stavy stále přetrvávají a už je to déle než týden, pak by bylo dobré zajít za psychiatrem, který se psecializuje na závislosti a problém s ním zkonzultovat.
Než se vše spraví, rozhodně vynechte i alkohol, o THC nebo jiných halucinogenech ani nemluvě (ve Vašem případě bych je nedoporučovala zkoušet dál ani v budoucnu).