porno a pervitin
Kiki
Začalo to před 12 lety. Prvni dva roky jsem to bral docela často a vždycky na dojezdu, když byla nuda a nemohl jsem spát, tak jsem dostával záseky a koukal jsem hodiny na porno. Po těch dvou letech, když jsme pervitin přestali uživat mezi našema kamařádama, tak jsem po pár měsících zjistil, že mi chybí to sledování porna a bez pervitinu to nebylo ono. A od té doby asi tak průměrně 10krát do roko si dám pervitin a mám několika hodinové záseky na porno. Na samotnej pervitin jako takovej vůbec nemám chuť. Občas se stane, že to někdo přede mnou vytáhne a vůbec to se mnou nic nedělá, ale jak dostanu chuť koukat na to porno, tak si prostě musím dát. Mám asi nějakou sexuální poruchu. Běžnej sex mě taky baví, ale bez těch několika hodinových zásecích nemůžu být. Problém je v tom, že jsem pak tak tři dny nepoužitelnej, měl jsem i kvůli tomu problémy v práci a vysvětlovat svému blízkému okolí kde jsem byl dva tři dny je tak docela obtížné. Nevím jak z toho ven, tak mi prosím poraďte. Děkuji Kiki

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Kiki, asi bych Vás opravdu odkázala k poradenství sexuologickém. To, jak popisujete, že sledování porna odstartuje užití pervitinu, zřejmě značí na problém v této oblasti více než závislostní charakter. Pervitin pak jen potencuje udržení slasti. To, že Vám to však zasahuje i do běžného fungování a způsobuje problémy, už opravdu není dobré podceňovat. Odkázala bych Vás na Sexuologický ústav při Všeobecné fakultní nemocnici, Apolinářská 447/4, Praha 2, tel.224 968 231, www.http//se-lf.cuni.cz nebo email:sexuol@lf1.cuni.cz, kde by Vám případně poradili nějakého odborníka v místě bydliště. Přeju hodně štěstí.