Prosím pomoc
lucy Daniels
Dobry den,Jsem na internátu a muj pritel driv bral pervitin...mam pocit ze ho zase bere..ale nevím jak to z nej mam dostat?..Nejsem jediny clovek ketremu to tak prijde potrebuju pomoct jak to mam zjistit? on se mi sam neprizna jsem z toho uplne v háji dekuju za odpoved :)

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
jedna věc je "dostat" z přítele informaci a druhá, pokud je pravdivé Vaše podezření, že znovu užívá pervitin, jestli si on sám uvědomuje problém a je ochoten s ním něco dělat. Vy můžete přítele konfrontovat s tím, jak se chová, zeptat se ho, jestli nemá nějaké potíže, o moc víc dělat bohužel nemůžete.
Otázkou je, co dál, když se Vaše podezření potvrdí? Život vedle uživatele drog moc radostí nepřináší, proto by bylo dobré si sama pro sebe ujasnit, jak Vám v takovém vztahu je, a co Vám přináší.
Pokud budete mít zájem zůstat s námi v kontaktu, poslat podrobnější informace, informovat se o rizicích a účincích pervitinu, neváhejte znovu napsat.
Přeji hodně sil
VIlma Š.