přítel a já
Míša
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli má můj a přítelův vztah budoucnost.Oba dva jsme nejspíš závislí na pervitinu, on si myslí že může přestat, ale já si myslím opak. Mám strach že s ním budu už jen kvůli pervitinu, protože sama si ho sehnat nedokážu poradte mi prosím. Předem děkuji

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
těžko muže kdokoliv hodnotit, zda máte s přítelem budoucnost, či nikoliv. Každopádně ze zkušeností Vám každý, kdo pracuje s drogově závislými řekne, že vztahy uživatelů drog nebývají moc harmonické a do budoucna moc perspektivní.
Taky je otázka, co od Vašeho vztahu očekáváte. V případě, že si představujete „normální" vztah, ve kterém budete řešit s přítelem každodenní starosti a radosti, tak je pro mne dost těžké si to představit, u dvou lidí závislých na drogách.
Jestli zvažujete, že budete zůstávat s přítelem jenom kvůli tomu, že díky němu budete mít přístup k drogám tak je to pro mne zásadné varovné znamení, že něco není v pořádku
Taky mi připadá dost důležité, že Váš přítel si myslí, že je schopen sám s pervitinem přestat a vy si to nemyslíte. Pokoušel se už o to někdy?
Kdybyste se rozhodla s pervitinem skoncovat, tak když zůstanete s přítelem, který bude dál brát, tak to pravděpodobně dlouho nevydržíte.
Vyhodnotit, zda Váš vztah má budoucnost zkuste prosím sama. A to hlavně na základě odpovědi na otázku co chcete, aby Váš vztah do budoucna splňoval. V případě, že usoudíte, že to s Vaším nynějším přítelem nedokážete dosáhnout, pak asi bude čas se zamyslet nad změnou.
Přeji správnou volbu.
Miroslav Giljan