Poděkování
Zita.Kon
Moc ráda bach takhle poděkovala p. Janě Marečkové za pomoc a radu ohledně mého problému.
Její odpověď mně nastarovala, dostala jsem odvahu a sílu ke změnám.
Udělala jsem, co mi poradila, něco vyšlo, něco méně, ale hlavní je, že je mi mohem líp.
Děkuji, moc děkuji za pomoc.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, Zito.
Velice vám děkuji za důvěru a také za pozitivní zpětnou vazbu, kterou tady na internetové poradně nemíváme úplně často. A hlavně jsem ráda, že je vám lépe a má minulá odpověď vám byla užitečná.
K tomu, co nyní píšete ve skryté poznámce - Je moc dobře, že jste našla odvahu svěřit se s problémy blízkým a našla u nich oporu, která je určitě dobrým "motorem" pro změnu náhledu na vlastní potíže i pro to, aby člověk s nimi začal něco dělat.
Věřím, že se vám postupné snižování medikace bude dařit, ale na druhou stranu - vaše současné dávky hypnotika jsou skutečně velmi nízké, takže se tím opravdu zbytečně nezúskostňujte.
Takže ještě jednou moc díky, že jste se ozvala a přeji, ať vás život baví a je vám fajn. A klidně můžete zase napsat.
Hodně štěstí.
PS: Jen mě ještě napadá - v případě, že byste měla pocit, že ve vašeho aktuálního lékaře-psychiatra nemáte příliš důvěru a nějak vám to v terapii nefunguje, máte samozřejmě právo vybrat si lékaře jiného. Ale to nepochybně víte.