Prášky
Nany
Dobrý den, poslední dva měsíce mě opravdu tíží škola, učení a skoro vůbec nespím. Když se těším na víkend ,tak se taky nevyspím.Jsem ze všeho už totálně vyřízená. Potřebovala bych poradit prášky na doplnění energie ,které dostanu bez předpisu a za rozumnou cenu,děkuji moc.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
léky na spaní jsou vždy na předpis a moc bych Vám je nedoporučovala, protože bývají poměrně návykové. Zkuste raději před spaním čaj z meduňky, večer se už neučit, nedělat nic, co by potřebovalo přemýšlení. Trochu zrelaxovat, pustit si příjemnou hudbu nebo nenáročný film, dát si teplou vanu, chvíli si číst něco oddychového. Prostě se zklidnit před tím, než půjdete spát. Přes den jít naopak ven, fyzicky se unavit. Na internetu najdete i další doporučení, jak zlepšit spánek, každému vyhovuje něco jiného. Prášky by rozhodně měly být až tou poslední volbou. Spánek, který Vám přinesou, stejně moc energie nedodá.