Éčko
princ
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak je možné, že na mě Extáze neučinkuje. Po prvé co jsem si dal, tak jsem si dal 2 jelikož mi jedna nešlapala a protančil jsem 5 hodin. O měsíc později jsem si dal opět 2 a stav nikde, přitom kamarádi už byly dávno na place a měli \"růžové brejle\" . Tak jsem si dal další, dohromady 3 a mě jsem asi polovinu stavu. Přitom vše bylo od jiného zdroje.
Teď posledně jsem si dal 4, z toho jsem 3 spokl a 1 šnupl a opět nic ! Přitom kamarád si dal pouhou půlku a šlapalo mu to krásně.
Chtěl jsem se zeptat čím to tedy může být, jestli je to psychikou, nebo je mé tělo vůči tomu odolné.
Předem děkuji za odpověď , pěkný den.

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
jak jsem si to tak četl, tak jsem o Vás začal mít strach. Jestliže, když Vám nezabere extáze, tak si dáte další, případně dávku zdvoj až ztrojnásobíte, tak hodně hazardujete se svým zdravím. Pochybné složení tablet extáze je již relativně známou věcí a bohužel nikdy nevíte, co si dáváte do těla. Popravdě je to málokdy MDMA.
Jestli jsem to správné pochopil, tak účinek extáze se u Vás projeví, ale musíte si dávat větší dávku než ostatní a za moc to nestojí. To, že někomu droga způsobí kýžené stavy a jinému ne, se stává často. Ano, můžete zkoušet zvyšovat dávku, až pokud nedosáhnete účinku, který chcete. Jestli si ale chcete zachovat v pořádku Vaší fyzickou i psychickou stránku, tak to raději nedělejte. Právě u tzv. tanečních, syntetických drog, je vysoké riziko toho, že to přeženete a dojde např. k přehřání organizmu a s tím spojeným závažným zdravotním komplikacím, můžete se snadno předávkovat, protože nevíte, co za látku užijete...
Více info můžete najít na http://old.lf3.cuni.cz/drogy/articles/odvracenatvarXTC.html a http://old.lf3.cuni.cz/drogy/articles/prehledextaze.html.nebo v bulletinu Zaostřeno na drogy, v čísle týkajícím se syntetických drog. Bezplatně ke stažení na webu Národního monitorovacího střediska pro drogy a drogové závislosti:
http://www.drogy-info.cz/index.php/publikace/zaostreno_na_drogy/2012_zaostreno_na_drogy/zaostreno_na_drogy_2012_05_cislo_5_2012
Takže, když už jste to víckrát vyzkoušel a nebyl spokojen, tak je z mého pohledu na místě se do budoucna užívání extáze vyhnout.
Mějte se hezky.
Miroslav Giljan