kokain - účinky
Pavel D.
Dobrý den. Nedávno jsem se po zjištění všech faktů, rozhodl vyzkoušet kokain a sehnal jsem si ze dvou různých zdrojů několik dávek kvalitního matroše.
Po šňupnutí jsem pocítil lehké štípnutí do nosu, začalo mi lehce mravenčit v jazyku, pociťoval jsem zrychlené údery srdce a zvýšené sexuální libidlo. Ale onen očekávaný chvilkový stav extrémní euforie kdy jsem se měl cítit jak v ráni, se nedostavil.
Četl jsem že počáteční zkušenost s touhle drogou může být spíš nepříjemná a požadované účinky se začnou dostavovat až opakovaně. Dnes jsem si dal s odstupem pár dní celkem po čtvrtené, ale stále nic. Přitom o tom, že se v obou případech jednalo o kvalitní koks, není dle mých zdrojů a informací pochyb.
Jednalo se o mou první zkušenost s něčím tvrdým. Alkohol piju jen velmi příležitostně, cigarety nekouřím vůbec, pouze si občas zahulím jointa.
Chtěl bych vás tedy poprosit o objektivní informace, jak je možné, že to se mnou v podstatě nic víc nedělá a po jaké dávce nebo respektive časovém rozmezí od první zkušenosti s touto drogou, se mají začít dostavovat euforické účinky?

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den, Pavle, asi Vás nepotěším sdělením, že objektivní informace je jedna věc a tu si naleznete v odkazech i na drogové poradně nebo na www.drogy-info.cz. Druhá věc je, že na každého působí droga individuálně. To, co pro někoho může být rájem, Vás tak dalece nemusí oslovovat. U někoho to vyvolává euforizující účinek, někdo se cítí nabitý energií, někdo to má hozené více do snového, halucinogenního účinku. Kromě toho kokain má i analgetické účinky. Samozřejmě při každém užití může být prožitek jinak intenzivní. Záleží to na kondici člověka, na kvalitě a množství drogy. Nástup účinku po požití drogy by se měl dostavit téměř ihned.
Co od toho čekáte nebo byste rád očekával Vy? Proč jste vlastně rozhodl to vyzkoušet a co by Vám to mělo přinést?
A pro úplnost si neodpustím i z té druhé strany upozornit, že kokain způsobuje psychickou závislost a jeho užívání přináší i nežádoucí účinky, jak po psychické tak i fyzické stránce např.podrážděnost, pocity napětí, stresu, přeludy, porucha paměti, zvracení, třes ve výjimečných případech dochází i ke kolapsových stavům. Takže bych Vám doporučila se kromě účinku samotné drogy koukla i na rizika. Vždy je dobré znát obě stránky než se rozhodnete k dalšímu kroku.
Pokud byste měl další dotazy, tak se znovu ozvěte. Třeba bychom mohli přijít na jinou variantu, jak zpestřit Váš život nebo řešit nějaké potíže, jimiž zrovna třeba procházíte, než je užití kokainu.
Přeji hodně štěstí.