prosím o radu
Malinaoliva
Dobrý den, pracuji ve zdravotnictví,při jedné depresivní fáze jsem nespala a začala brát Stilnox...nejdřív na noc, pak už i během dne...hodně skoro celé plato.Chci se léčit ale formou aby můj zaměstnavatel se o této diagnoze nedověděl.Jsem strhaná,vypadám staře a každý se ptá co mi je....jaké jsou možnosti léčby?děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
je dobře, že jste se rozhodla návyku na Stilnoxu zbavit. Možností je hned několik, především je třeba se rohodnout, zda stačí ambulantní forma, nebo je třeba pobyt na oddělení pro léčbu závislostí. I v takovém případě se to dá zařídit tak, aby se zaměstnavatel nedozvěděl, co se děje. Na druhé straně by bylo dobré zvážit, jestli je pro Vás do budoucna vhodné pracovat tam, kde máte volný přístup k velkému množství návykových léků.
Pro začátek by bylo nejlepší zajít se poradit osobně do některé z AT ordinací, kde byste podrobně rozebrali celou Vaši anamnézu a zvolili nejlepší postup. Kontakt na tyto ambulance najdete podle místa bydliště na "mapě pomoci" na www.drogy-info.cz (ikona mapy vpravo).
Hodně štěstí přeji, s pozdravem, Jana Justinová