zavislost
siska
pred tremi mesici me propustili z vezeni z toho dva mesice kazdy den snupu jeden miligram subutexu dene kdy budu mit abstinencni priznaky a v jaky mire se projevi

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
když užíváte 1 mg Subutexu denně 2 měsíce, tak i když to není až tak moc velká dávka, je pravědpodobné, že abstinenční příznaky po vysazení Subutexu pocítíte.  Možná nebudou hned první den po vysazení, ale s velkou pravěpodobností přijdou. Většina uživatelů této drogy je popisuje jako příznaky chřipky, nachlazení, dostavuje se únava, nevolnost, někdy bolest svalů a kloubů. Tvrdí taky, že tyto stavy jsou omnoho mírnější než po vysazení jiných opiátů. Na druhé straně ale trvají delší dobu, klidně i 3-4 týdny.
Jestli uvažujete nad tím, že byste se Subutexem přestal, tak to je jedině dobře. Možná by taky nebylo na škodu zamyslet se nad vysazením pod dohledem odborného personálu někde na detoxifikačním oddělení.
Ať už chcete zkusit přestat brát sám, nebo byste se rozhodl pro využití nějaké formy pomoci, tak by bylo fajn navštívit nejbližší kontaktní centrum pro uživatele drog. S pracovníkem tam můžete probrat okolnosti Vašeho užívání a vymyslet jakou cestu zvolit při přestávání s užíváním.
Za tímto účelem Vám zasílám kontakt na nejbližší kontaktní centrum:
K-CENTRUM SOKOLOV
Marie Majerové 1764, 356 01 Sokolov
http://www.kotec.cz/k_centrum/sokolov/
tel.: 352 669 926, 608 656 548
Provozní doba:
Pondělí - Čtvrtek: 10.00 - 17.00 hod.
Pátek: 10.00 - 14.00 hod.
Přeji, ať Vám to dobře dopadne!
Miroslav Giljan