Chci se léčit
Jára
Dobrý den,potřeboval bych pomoc a zároven poradit co mám dělat abych dokázal říct automatům a pervitnu STOP.Víte už si ze sebou nevím rady je mi 29.let když sem přišel z vojny bylo mi 23 do té doby sem ani nekouřil poté se semnou rozešla dlouholetá partnerka a musel sem se vrátit domů kde sem se díky mému kamarádovi naučil kouřit marihuanu a brát pervitin (nikdy nitrožilně).Jsem bez práce a žiju z podpory která je 3410kč co je ale horší že ji ještě ten den co ji dostanu prohraju v herně.POtřebuju pomoc a znovu nastartovat život tak jako dřív sam to ale nedokážu proto se obracím na vás aby ste mě poradily.Děkuju

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
je skvělé, že jste se rozhodl řešit svou situaci. Z Vašeho dotazu je poznat, že hraní automatů a užívání drog Vám působí značné problémy.
Nepíšete, kde bydlíte, případně které větší město máte v dosahu. Nejlepší by bylo, kdybyste si zašel do nejbližšího kontaktního centra a tam s pracovníkem probral Vaší situaci. Konzultace s odborníkem Vám krom jiného pomůže se zorientovat v nabídce služeb, které jsou určené pro lidi bojující se závislostí. Spolu s pracovníkem budete hledat nejlepší variantu řešení Vašeho problému.
Kontaktní centrum je zařízení pro uživatele drog, které poskytuje služby svým klientům anonymně a bezplatně. Toto zařízení slouží taky jako první kontakt pro lidi, kteří se chtějí léčit.
Adresu nejbližšího kontaktního centra si můžete vyhledat na stránkách www.drogy-info.cz v mapě pomoci. Kdybyste si nevěděl rady, tak ještě napište a doporučím Vám zařízení v blízkosti Vašeho bydliště.
Klidně ještě napište, i kdybyste potřeboval něco jiného.
Mějte se hezky!
Miroslav Giljan