a co jako rodiče,máme dělat
bobina
delší dobu pozorujeme u našeho syna velké změny v chování,je výbušný,agresivní,ve všem vidí zlo,lidé jsou špatní,má pesimistický pohled na lidi,do práce nechodí a převážnou část dne prospí

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
děkuji za dotaz, je dobře, že píšete. Z Vašeho textu je patrné, že se synem něco není v pořádku, těžko ovšem soudit, zda se jedná skutečně o důsledek konzumace drog či o psychické potíže. Proto bych se ráda doptala na některé věci: Syn žije společně s Vámi? Píšete, že nechodí do práce, většinu dne prospí a má sklony k výbuchům agrese. Jak dlouho tato změna v chování trvá? V minulých letech fungoval "normálně", tedy chodil do zaměstnání, studoval apod.? Stěžoval si na nějaké potíže, únavu?
Zkuste se ještě ozvat a doplnit přesnější informace, abych se v situaci lépe zorientovala a mohla Vás případně nasměrovat na vhodnou službu.
VIlma Š.