Vdechování toluenu
Zoga
No děkuji,že jste mi odpověděl,na psychiatrii takového člověka nikdy nedostanu. Právě jsem ho před 2 dny potkala a mluvila jsem s ním,dokonce mě poznal,řekl mi,že toluen už nečichá, pouze jí houby a kouří marihuanu,a to si myslím,že to není tak strašné jako ten TOLUEN. Já pořád věřím,a mám už alespon naději. Myslíte,že z nás bude opět pár, on bude normální partner a už se nebude nikdy chtít vrátit k toluenu? Co si o tom myslíte vy? Prosím odpovězte. Děkuji JANA---ZOGA

Odpověděl: Jakub Minařík
No pokud chcete znát můj názor - tak to nebude fungovat. Daleko spíš - pokud budete pár - tak on bude brát, vy budete trpět a možná za ním budete jezdit do opakovaných léčeb No a jednou vám možná dojde trpělivost, ... Tomuhle se říkává závislost na závislosti. Prostě do toho zabřednete tak, že se z toho nevymotáte. Prostě - každý se musí rozhodnout sám, co bude dělat. Tak nějak vnímám, že kalkulujete s tím, že se váš parnter bude léčit kvůlivá vám. Ale to je přímá cesta do pekel. Pro vás oba. Na 99%.