kde sa da liecit na zavistlost od apaurinu?
DOLFI
Dobry den chcem sa spitat kde by som sa mohpl liecit zo zavostlosti od benzodiazepinov konkretne od apaurinu potreboval by som kontakt na niakeho odbornika,liecil som sa na uzkost a panicku poruchu a pri dlhodobej liecbe som presvedceny o tom ze som zavistli dakujem.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
závislost na návykových lécích se řeší na odděleních pro léčbu závislostí, společně se závislostí na alkoholu nebo nelegálních drogách. Ty bývají obvykle součástí psychiatrické léčebny, případně nemocnic. Záleží na tom, kde by dané oddělení mělo být, v jakém městě nebo kraji. První je vždy potřeba projít detox. O nástupu na detox je nejlepší dohodnout se s psychiatrem, ke kterému docházíte. Napíše Vám doporučení, pomůže s vyřízením. Případně se tam můžete objednat k nástupu i samostatně.
Pokud byste měl pocit, že postačí ambulantní forma léčby, pak nejlépe zkombinovat dohled psychiatra nad vysazením s intenzivní psychoterapií u odborníka na závislosti, případně i skupinovou terapií.
Pokud budete potřebovat konkrétní kontakty, napište prosím lokalitu.