THC testy z moči
dušan_dušan
Dobrý den, kdybych si dal například s třemi kamarády 2x půlgramové brko, po jaké době by THC z moči zmizelo? teď jsem skoro 3 měsíce nehulil. Test, který naši používají je tenhle: http://www.lekarnaexpres.cz/eshop/produkt/drogovy-test-instant-view-tm-marihuana-thc

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
THC je detekovatelné z moči až 30 dní (při občasné konzumaci cca 14 dní). Velmi ovšem záleží na Vašem individuálním metabolismu - schopnosti THC odbourat, tedy nelze dopředu přesně určit, kdy budete mít test negativní.
Mějte se hezky a jestli jste měl už s marihuanou nějaký problém, vycházím z informace, že Vás rodiče testují, tak se možná vyplatí to chvíli nepokoušet... V dospívání může konzumace marihuany ovlivnit nezralou nervovou soustavu a způsobit např. potíže s krátkodobou pamětí a psychické problémy (od depresí a úzkostí až po psychózu).
Vilma Š.