Marihuana
kaluza&aza
Dobrý den , chtěla bych se zeptat jak zneutralizovat test na thc , a co se muze stat kdyz ma nekdo thc v praci a prijedou tam policajti

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
THC je detekovatelné z moči 30 dní i déle (při občasné konzumaci do 14 dní), z kreve a ze slin do 14 dní (při občasné konzumaci cca týden). Údaje jsou velmi orientační a záleží jak na konzumovaném  množství a kvalitě drogy, tak na metabolismu konkrétního člověka.
Nedá se předem určit, kdy budete mít negativní výsledek testu a tento proces nejde ani jinak urychlit nebo ovlivnit. Stejně tak neexistují "kouzelné" metody na neutralizaci THC.
Chápu správně, že Vás testují na THC v zaměstnání? Pokud je to tak, v případě pozitivních testů může zaměstnavatel postupovat podle § 55 zákoníku práce, což znamená okamžitou výpověď.
Policie se můžete obávat v případě, že budete mít drogu u sebe. Podle množství to pak může být kvalifikováno jako přestupek nebo trestný čin. Za samotné užití drogy Vám od policie nic nehrozí.
Proč se vlastně ptáte?
Vilma Š.