THC a darování plazmy
P.
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, jestli můžu jít zítra darovat plasmu, když si občas zahulím trávu, naposled to bylo předevčírem, jinak je to příležitostně.. Nerada bych, abych tam přišla a oni mě s varováním poslali domů.. děkuji :)

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Rozhodně je dobře, že se na to ptáte. Za prvé je nezbytné, abyste splňoval/a i jiné podmínky = jako je minimální váha 50kg, dobrý zdravotní stav, plnoletost atd...
Více se můžete dočíst zde: http://www.pralek.cz/darcovstvi_krve/
Co se týče konzumace marihuany, je nezbytné, aby Váš organismus byl od účinné látky THC již vyčištěn. Doba prokazatelnosti je právě u THC poměrně dlouhá v porovnání s jinými drogami. Níže uvádím orientační údaje poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří. Vždy záleží na intenzitě předešlých užití, na kvalitě konkrétní drogy a na schopnosti organismu se s procesem odbourávání vypořádat...
Detekce moč = 1 až 30 dní /výjimečně i déle, při konzumaci občas do 14dní/
Detekce krev = do 14 dní /při občasném užití cca týden/
Detekce sliny = jako krev
Reálně bych to viděla, kdybyste dárcovství absolvoval/a minimálně jeden měsíc od posledního užití (nejlépe dva).
S marihuanou opatrně, stále jde o nelegální drogu a s tím související i další nemalé potíže...
Mějte se hezky.
S pozdravem MK