XTC
Jirka
Zajímalo by mě, Jak dlouho a jak často se dá brát extáze, aniž by v těle člověka zanechala výraznější stopy. Mám tím spíše na mysli její toxicitu. I když s ní mám převážně kladné zkušenosti, mám k ní obrovský respekt. Mám strach, aby se ve mě nenahromadily nějaký toxický látky, krerý se k Mdma 100% přidávají. Jak tělo zvládá odbourávání těchto látek ? Mám prostě strach, abych na další akci neexnul.

Odpověděl: Jakub Minařík
No kdybych věděl, co se za toxické látky přidává - tak bych asi měl představu, ale vzhledem k tomu, že se může jednat o cokoliv, třeba i jed na krysy, tak nevím. Riziko oumrtí je spíš při tom, když místo EXT koupíte třeba PMA. Tam stačí když dose je dvojnásobná a jste mrtvej. Stejně riskantní jsou některé kombinace farmak s PMA. Pak taky - MDMA je sama o sobě neurotoxická. Poškozuje serotoninergní nervová zakončení. Důsledky jejíhoi usu není můžete pocítit třeba za 30 let. Studie na toto téma zatím neexistují. více najdete tady.