LECBA
PERVITIN
MAM SYNOVCE A JE ZAVISL NA PERVETINU.SESTRA MU NASLA PRACI ,ALE JE U NEJ KOLISANI NALADY.MLUVIL I ,ZE SE MU NECHCE ZIT.MUSI DO LECEBNY NEBO TO ZVLADNE I DOMA SE LECIT,KDYZ BUDE DODRZOVAT REZIM,ALE MYSLIM ,ZE POTREBUJE UKLIDNUJICI LEKY A MUSI NA DETOX.PROSIM O RADU DEKUJI

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Těžko takto na dálku posoudit co kdo zvládne zcela sám, co by se dalo vyřešit ambulantní formou a kde je již nezbytná hospitalizace. K objektivnímu posouzení je vždy nezbytný osobní kontakt s dotyčnou osobou, který se problém týká. Pokud dotyčná osoba není ve stadiu spolupráce a odmítá kontakt s odbornou pomocí, je pak možné, aby blízká osoba či rodinný příslušník navštívil nějaké odborné zařízení a tam se v osobním kontaktu více a podrobněji poradil, jak dotyčného k využití pomoci motivovat...
Veškerá zařízení pracující s uživateli nelegálních drog toto poradenství nabízí ve svých službách pro rodinné příslušníky a další blízké osoby. Jsou to nezávazné a bezplatné služby, nebojte se jich využít. Osobní kontakt je v tomto směru nejúčinnější.
Netuším, kde žijete. Můžete se podívat do databáze kontaktů a dle lokality vyhledat, kde byste se u Vás mohli poradit, zde: www.drogy-info.cz = v rubrice Mapa pomoci, zadat kraj, město a v nabídce služeb Kontaktní centrum /vyberte si to, kam to máte nejblíže/. Nebo můžete napsat ještě jednou a dobře dostupná města uvést, rádi Vám vhodné K-centrum v místě bydliště vyhledáme a doporučíme.
Pokud jste z Prahy nebo je Vám dostupná, můžete se obrátit na specializovanou Poradnu pro blízko osoby, která patří pod totožnou organizaci /o.s. SANANIM/ jako tato webová poradna, kam jste napsali.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
/poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části/
Školská 30
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Čtrnáctá Štěpánka
Veškeré služby tohoto zařízení jsou bezplatné. Je nezbytné se předem s poradnou spojit během provozní doby, která je PO až PÁ 9,00 - 19,00 a objednat se na první konzultaci. Více informací naleznete v přiloženém odkaze, zde:
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Zatím se mějte hezky, v případě potřeby klidně zase napište. Přeji, ať vše dobře dopadne.
S pozdravem MK