MORFIN
Lištička
Dobry den. Po letech uzivani heroinu jsem za pomoci zname lekarky zacala uzivat lek Vendal Retard, abych minimalizovala rizika, ktere sebou porizovani drogy na ulici prinasi. Pani doktorka bohuzel zemrela a lekar, ktery nastoupil na jeji misto, mi tyto leky odmita psat. Chtela bych vedet, zda-li lze tyto leky predepsat jako substituci nebo za jakych podminek lze tento lek vydat. Podotykam, ze si leky hradim sama z vlastni kapsy. Prosim pomozte, snazim se byt tak nejak v pohode, uz ani nemam kontakty z ulice a bojim se, ze kdybych musela zacit zase kupovat heroin na ulici, cely muj zivot by \"sel do kopru\". Dekuji. Lištička Ryštička

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Rozhodně nic nekupujte na ulici, byla by škoda Vaše snažení teď hodit za hlavu. Jistě by bylo rozumné vše zkonzultovat s lékařem/specialistou na drogovou závislost. Takto na dálku stejně nic vymyslet nelze a je nezbytný osobní kontakt.
Neuvádíte, odkud jste. Pokud jste z Prahy (nebo by nebylo obtížné se pro Vás do ní dopravit), můžete se obrátit na kolegu, který se problémem nelegálních drog, závislostí, potažmo substitucí zabývá (kontakt níže). Toto zařízení je součástí stejné organizace jako tato poradna, kam jste napsala.
Specializované ambulantní služby CADAS, o.s. SANANIM
Spálená 12
Praha 1
(nedaleko stanice metra B Národní třída; 1. patro budovy Studentského zdravotního ústavu - mapa)
Tel: 222 924 245, 603 831 815
Email: cadas@sananim.cz
Kontaktní osoba: MUDr. Jakub Minařík
V případě psychiatrického či lékařského vyšetření je nezbytné uhradit regulační poplatek 30,-Kč jako u běžných lékařů, jinak jsou veškeré další poskytující služby zdarma.
Více zde: http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Zatím se mějte hezky. Budu ráda, když dáte vědět, jak to dopadlo. Držím palce a přeji dostatek sil.
S pozdravem MK