Uzliny
Terka
Dobrý den..
Moje kamarádka měla ve 12letech problémy s těžkými drogami,užívala je nosem a trvalo to asi 3roky než si odvykla na jejich účinky.
Teď jí je 18let a už od 17 neustále kolabuje..
Po delší době jí zjistily že má uzlinu v hlavě která ji tlačí na nervy..
Je na tom psychicky velmi špatně a neustále tvrdí že za to mohou drogy..
Je to možné..? Předem velmi děkuji za odpověď s pozdravem Terka

Odpověděl: Tomáš Nedvěd
Dobrý den,
to je otázka, na kterou Vám prostřednictvím poradny nikdo uspokojivou odpověď asi nedá. Užívání nelegálních drog s sebou nese různá zdravotní rizika spojená s kvalitou drog - nikdy nevíte, co přesně berete. Dále s životním stylem spojeným s užíváním drog - nepravidelný metabolismus, nedostatek spánku, nárazové vyčerpání organismu, kouření atd. Obtíže, které uvádíte, jsou velmi obecné a dost možná ani lékařské vyšetření by neodhalilo s jistotou jejich příčinu. Pokud tedy Vaše otázka zní, zda je to možné, odpověď zní ano. Možné to je, stejně spousta jiných příčin :-(.
Hezký den.
Tomáš Nedvěd