Prestat uplne nebo castecne
Roman
strucne: je mi 44,fyzicky a psychicky 35, od 1995 cestuji po svete za praci, od 2004 jsem se zasekl a uzival si trochu rodne zeme a zacal hulit denne,bylo mi 37,v cesku jsem hulil 6 let pul g za den,pak mne to prestalo bavit a odjel jsem s pritelkyni do Londyna,prestal jsem uplne hulit a to mi vydrzelo do ted,takze pul roku nic.Ani mi to nevadilo.Dal jsem si na Silvestra par prdu a zase bych chtel prilezitostne,tak 1x tydne pohulit,protoze mi to probere mozek a udelam dost prace,at uz psychicky tak fyzycky,ale vim ze to skodi zdravi celkove,tak jestli mam prestat na 100% nebo byt prilezitostny hulic pul g za tyden?

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
píšete, že už máte s marihuanou letité zkušenosti a vydržel jste i půl roku abstinovat. Pracujete psychicky i fyzicky a nepociťujete na sobě žádné zdravotní problémy, takže bych nechala plně na Vás, zda se rozhodnete marihuanu příležitostně užívat či plně abstinovat. V konzumaci 1/2 g týdně u dospělého a zdravého člověka bych neviděla zásadnější problém.
Každodenní kouření marihuany už je diskutabilní a u disponovaných jedinců dokáže způsobit řadu nepříjemností (problémy s krátkodobou pamětí, depresivní a úzkostné stavy apod.).
Je třeba myslet i na možné poškození plic, které je podobné, jako u kuřáků cigaret.
Pokud by Vám odpověď takto nestačila, ještě se ozvěte.
Přeji hezký den
Vilma Š.