jak odbourat neurol
wikyna
Dobrý den,chtěla bych se zeptat jak odbourat Neurol?Má dr. mi po 9 let psala Neurol-teď jsem 3*1mg,Citalec,Rivotril.Chci se všech prášků zbavit,teď jsem jen na Neurolu.Stavy mám hrozné.Mozek mi snad ami nemyslí,panika,někdy mám pocit vše už skoncovat.Poradíte mi jak s tím a kde popřípadě s tím přestat.Děkuji za odpověď

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
vysazování psychofarmak je velmi individuální. Je třeba konzultovat to především s Vaší psychiatrickou lékařkou. Chodíte také na psychoterapii? V mnohém by to jistě pomohlo. S vysazováním léků ale nespěchejte, ne za každou cenu. Stav se pak často spíše zhorší než zlepší, jak i sama píšete.
Pokud byste měla pocit, že není možné zvládnout to ambulantně a přesto chtěla léky vysadit a dohodly jste se na tom, pak je možné nastoupit pobytový detox. Lékařka Vám doporučí, kam se v okolí nejlépe dostavit. Byla by to pravděpodobně záležitost na pár týdnů. Pak je ale třeba situaci nějak stabilizovat, aby se Vám zase nepřitížilo. Léky řeší spíše následky než příčiny, takže ty se často znovu objeví. I po detoxu je velmi dobrá terapie.