Kokain
aneta
Dobrý den, na Silvestra jsem zkusila kokain (dvě čáry malého množství). Stav poté nebyl nijak extrémní, byla jsem štastná, tancovala jsem a žádné negativní pocity jsem neměla... Ale dnes, dva dny poté, se cítím divně, celé moje tělo je takové unavené, napjaté a jsem roztěkaná a trochu rozrušená, nic se mi nechce dělat. Mohla bych se prosím zeptat, co se děje? Jestli je to jen nějaký dojezd nebo něco vážnějšího? A kdy to přejde? Jsem z toho nervozni... Děkuji za odpověď. Aneta

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
stav, který popisujete, by mohl souviset s konzumací kokainu. Dojezd po kokainu může doprovázet únava, někdy i pocity smutku až deprese.
Souvisí to hlavně s dočasnou nerovnováhou některých látek v mozku. Tyto stavy by měly do pár dnů vymizet a neměly by dále trvat, obyčejně spontánně odezní.
Snad se Vám povede do budoucna se kokainu vyhnout. Jak vidíte, jeho užívání Vás může omezovat i na několik dalších dní. A to nemluvím o následcích při pravidelné konzumaci.
Kdyby tyto stavy neodezněly, tak znovu napište a pokusím se pro Vás vyhledat odbornou pomoc v blízkosti Vašeho bydliště.
Přeju, ať Vám je brzy lépe.
Miroslav Giljan