Help!
sima
Dobrý večer prajem potrebovala by som od Vas poradit. Mam partnera velmi ho milujem a chcem mu pomoct. Začalo to tak že vykradol reštauraciu lebo nemal peniaze na drogy tak išiel na psychiatriu a detox dostal sa s toho, a po mesiaci zas do toho spadol pomocou kamaradov.odmietal dobre liečenia vyhovorkami. Akurat dnes som mu našla heroin v sačku a ešte v inzulinovej striekačke,a pervitín! Mam chut to všetko splachnut do zachoda ale bojím sa toho ked na to pride a dostrane abstah ako zareaguje. Prosim Vas velmi pekne poradte mi ako mam postupovať alebo akym sposobom ho mam donutit do dalšieho detoxu a liečby a co mam spravit ja aby sa s toho uplne dostal. mam možnost mu najst dobru pracu a odstahovat sa inam. Poradte mi prosím. Vopred dakujem.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
závislost na heroinu a pervitinu zároveň je poměrně těžká, také spotřebuje hodně peněz a člověk se snadno dostane "na šikmou plochu". Není jednoduchý recept, jak z toho příteli pomoci, obzvlášť pokud mu jeho problémy ještě tak úplně nedochází. Někomu pomůže změna prostředí, dalšímu ne. Odstěhovat se také někdy pomůže, ale musíte zpočátku počítat s velmi těžkým obdobím. To všechno je třeba dobře rozmyslet. Nejlepší by bylo poradit se s odborníkem osobně, internetová poradna je na to příliš stručná a zdlouhavá.
Pokud byste nevěděla, kam se obrátit, napište nejbližší město, kontakt Vám zašlu.