pervitin+rodina+starost!!
kolík
Dobrý den,zjistili jsme tento týden u své neteři,která žije u mých rodiču od 3měsíců-ted její 21let že bere pervitin.
Byla to pro nás velká rána a je!!
chceme ji moc pomoct,ale odmítá,zavřeli jsme ji doma,naši ji mají pod dohledem a v blízkých hodinách čekáme absták :(
co dělat??
máme zjištěno že je v tom namočeno hodně lidí,kteří to prodávají,vaří.
Když to udáme na policii co se stane?určitě v tom bude taky označena,protože ji udají ?nemůžeme to takhle nechat!!nejhorší je že jsme zjistili že v tom je i její táta!!u kterého nežije.
Má svá rodina udat neteř,-vnučku-syny-bráchu?,
prosím co dělat???????!!!!!!!!!!!!!!!
ještě k tomu se do toho vařiče zamilovala,je to pro ní bůch,my jsme ty špatné!
je vzteklá,ted hodně spí,nechce vidět světlo,prosím poradte nám.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
omlouvám se předem za velké zpoždění naší odpovědi. Zřejmě už se situace zase o hodně vyvinula. Proto, a také protože je to celé poměrně složité, zahrnující mnoho lidí i rodinných příslušníků, doporučovala bych Vám navštívit některé z center, která pomáhají rodinám závislých, osobně. Na mnoho z Vašich otázek totiž není jednoznačná odpověď, doporučení, budete si na ně muset odpovědět samy. A proto je dobré si s někým vše ujasnit, vyptat se, co je potřeba a mít v takových rozhodnutích podporu zvenčí.
Pokud byste nevěděly, kam se v okolí obrátit, dejte vědět, ráda Vám kontakty zašlu.