thc v moci
Martin
Dobrý den potřeboval bych vědět jak dlouho mi najdou thc v moči, když už asi půl roku kouřím pravidelně 1 gram marihuany za měsíc. Najdou mi thc v moči, když za týden nebo dva týdny půjdu na testy.Předem děkuji za odpověd.

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
období, ve kterém je možné detekovat THC v moči je velmi individuální a je ovlivňované mnoha faktory. Krom intenzity užívání a množství zkonzumované marihuany záleží také na množství THC v modelu, který kouříte (speciální šlechtěné odrůdy konopí, tzv. "skunk", pěstované zejména ve vnitřních prostorách - "indoor", mají daleko vyšší obsah THC než běžné konopí pěstované zvláště ve venkovních podmínkách - "outdoor"). Také je potřebné brát do úvahy, jakým testem Vás budou testovat a i to jaký je Vás individuální metabolizmus. Takže úplně přesně odhadnout, jak dlouho se udrží THC ve vašem těle, bohužel nejde.
Obecně je možno říct, že z moči je možné detekovat THC  do 30ti dnů, u občasného užívání přibližně do 14ti dnů. Každodenní konzumenti marihuany můžou mít stopy THC v moči i déle.
Tyto údaje ale prosím berte jenom jako orientační.
Mějte se hezky!
Miroslav Giljan