prosim o radu
Hanka
dobry den muj pritel kouri travu a bere pervitin ne porad ale vikendove. bojim se ze uz je na tom zavisli. obcas si to bere i v tydnu. cely dny a noci lita nekde venku a nikdo o nem nic nevi. potrebovala bych poradit jak bych mu mohla ja sama pomoci od uzivani drog. sam si neprizna ze je zavysli. dava mu to jeho kamarad a ja nevim jak to zarazit. moc prosim poradte mi co s tim nechci aby se uplne znicil

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
bohužel v takové situaci je těžké partnerovi pomoci, protože o to nestojí. On sám nemá pocit, že by měl problém, v podstatě se dá říct, že problém v současné chvíli máte Vy (s tím, že se o něj bojíte, nevyhovuje Vám mít takového partnera apod.). BUď se můžete rozhodnout, že s partnerem za těchto okolností nechcete být. A nebo se pokusit nějak ho přesvědčit, že opravdu problém máte a že je třeba ho řešit. Na každého ale platí něco trochu jiného (když vůbec něco). Proto by bylo lepší zajít se poradit osobně, právě o Vašem konkrétním případu. Můžete se obrátit např. na Centrum adiktologických služeb Magdaléna, v Příbrami (http://www.magdalena-ops.cz/index.php?c=prod&detail=83 ).