pervitin lecba
macek
sinovec chtel odvezt na dobrovolne leceni ,je zavisli na pervetinu.v patek ho sestra odvezla do plzne dobrany a tam ho hospitalizovali jen do dneska 31.12.nejevi agresi a neni duvod ,aby tam byl.sinovec doma rozbiji veci a prodal co se dalo.nevime jak dal ,kdyz nam odmitli pomoc.ze pry krizova centra jsou plne.jsme s chebu a pan psycholok pobezal nejevil zajem nam pomoc ani jake kroky mame ucinit .dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
pokud má synovec sám zájem o léčbu, je třeba aby se přihlásil do některé z léčeben, určených pro závislé na drogách. Není opravdu důvod, aby byl na běžném pavilonu s ostatními psychiatrickými pacienty. Ani by mu to k ničemu nebylo. V Dobřanech mají i oddělení pro závislé, otázka je, jestli tam zrovna měli volno. Někdy je třeba chvíli počkat. Nejlepší by bylo obrátit se na K-centrum v Chebu (http://www.kotec.cz/kontakty/k_centrum), kde synovci pomohou se zařízením léčby. Možná bude muset pár dní nebo i týden dva počkat, do té doby s ním budou udržovat kontakt, aby ho jeho předsevzetí jít se léčit tak snadno neopustilo.