Jak poznám? + LSD
Anonym
Zdravím poradnu! Jak poznám čichače ,kromě toho ,že sladce páchne a chemikálie z úst? A další dotaz ohledně LSD. Chtěla bych se zeptat ,co se vlastně odehrává vnaší hlavě a co vidíme,když si dáme \"tripa\" :)

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
člověk aktuálně intoxifikovaný organickými rozpouštědly se projevuje podobnými příznaky, jak mají jedinci silně intoxifikovaný alkoholem. Jestli jedinec užil větší dávku, bude mít problémy jak s komunikací, tak s reakcemi na běžné podněty. Jednoduše řečeno nebude moc vnímat co se kolem něho děje.  A k tomu se z něho bude táhnout právě Vámi zmiňovaný sladký zápach.  Inhalování organických rozpouštědel patří k nejvíce rizikovým praktikám hlavně kvůli neodhadnutí dávky a možnosti předávkování. Nezanedbatelné jsou taky dopady na fyzickou i psychickou stránku člověka.
Při intoxifikaci LSD se jedinci mění vnímání času, pocitů a celkově vnímání reality je hodně skreslené. Člověk může zažívat halucinace sluchové, vizuální, dotykové. Touto drogou jsou zasáhnuté všechny smysly. Tyto stavy můžou být příjemné, nebo na druhé straně hodně nepříjemné. Užívání halucinogenů může u předisponovaných jedinců zpustit různé duševní nemoci, včetně toxické psychózy. Víc se o účincích LSD dočtete např. tady: http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny-uvod/lsd.html
Z jakého důvodu se na tyto dvě věci ptáte?
Ať je to jak chce, tak Vám každopádně užití žádné z těchto drog nedoporučuji.
Miroslav Giljan