Něco jako RITALIN
Leny
Dobrý den.. Mám takový dotaz. Ritalin mi nikdo vlastně neprodá bez lékařského předpisu, tudíž bych se chtěla zeptat. Jestli existují nějaké prášky s podobnými účinky nebo nějaké takové prášky,které se dají sehnat za dobrou cenu bez předpisu? Děkuji

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Leny, jak správně píšete Ritalin Vám lékárna neprodá bez receptu. Ptáte se na léky s podobným účinkem. Nevím,o jaký účinek Vám jde. Potřebujete k větší aktivizaci mozku? V tom případě bych Vám doporučovala vitamínové preparáty obsahující Guaranu, které jsou bezpečné, bez lékařského předpisu, nenávykové a za dobrou cenu. Pokud by se jednalo o nějaký jiný problém pro který potřebujete užívat Ritalin případně obdobné preparáty asi bych kontaktovala odborné zařízení, psychiatra, kde můžete svůj stav konzultovat a on Vám jistě pomůže.