netušim .. dotaz..2
tereza
ááha to ste mi k tomu moc neřekla... áále každopádně už o tom přemýšlim dost dlouho přestat.. někdy i přemýšlim a představuju si jaký by to bylo kdybych už nebrala drogy a říkám si jak to bude jednou skvělí... áále já se bojim že to nezvládnu... :/ když sem doma nebo v práci tak to nemusím mít třeba i 14 dní.. ale jen co vyjdu ven mezi lidi a vim že mám peníze tak uplně jak kdyby někdo zmáčknul nějaký tlačítko a ovládal mě někdo jiný.. bezhlavě jdu schrastim pár kámošů dáme slože a už se jede celou noc a \'\' třeba i několik dní ( dřív ) \'\' jenže do nějaký léčebny nechci... ptž vim že dokážu přestat sama... áále to bych nemohla mezi lidi ven ptž já jiný kamarády než \' feťáky \' nemám... a říct NE ? to by šlo.. jenže pak mi lítá hlavou že sem blbá že sem to odmítla.. a zase bejt jediná normální mezi lidna který sou moc.. nepřipadá v úvahu... joo jednu kamarádku která nebere pervitin mám.. ale ta na mě nestačí.. a co ted.. ?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
těžko říct, co teď. Asi počkat, až se Vám bude chtít ještě trochu víc zbavit se drog. Zatím máte dobré nápady, co byste potřebovala udělat, ale za každým hned následuje vysvětlení, proč to nejde. Možná ještě nenastala ta správná chvíle, nepřišel ten správný důvod. Pro zachování psychickho zdraví byste ale měla alespoň trochu zvonit, třeba si dát jen pauzu, i to by pomohlo. A až se rozhodnete, že už toho bylo dost, můžete to klidně zkusit i sama. Když to nepůjde, třeba Vám pak bude připadat jednodušší nechat si pomoct.